تعداد محصول : 4

آویستا (Avista)

آویستا (Avista) یک کمپانی بزرگ انگلیسی است؛ این کمپانی یکی از توسعه دهندگان و تهیه کنندگان جهانی مواد شیمیایی مخصوص ممبران های اسمز معکوس می باشد که به صورت تخصصی پشتیبانی فنی از سیستم های تصفیه آب را بر عهده دارد. از می 2019 این کمپانی توسط صنایع آب Kurita که یک کمپانی بزرگ ژاپنی در زمینه تصفیه آب می باشد، خریداری شد. 
همانطور که میدانید اکثر سیستم های اسمز معکوس، در صورتی که در بالا دست ممبران ها از مواد ضد رسوب استفاده نکنند، به سرعت دچار گرفتگی و خرابی می شوند. از رسوبات مرسوم می توان به کلسیم کربنات (CaCO3)، کلسیم سولفات (CaSO4)، باریم سولفات (BaSO4) و استرانسیوم سولفات (SrSO4) اشاره کرد. کلسیم فلوراید (CaF2) و سیلیس (SiO2)از رسوباتی هستند که نسبت به موارد ذکر شده کمتر رایج هستند، اما به مشابه آنها مشکل ساز هستند. با توجه به حضور رسوبات ذکر شده استفاده از آنتی اسکالانت ها ضروری است. آنتی اسکالانت های آویستا از معروف ترین و با کیفیت ترین آنتی اسکالانت های موجود در بازار ایران و جهان هستند. این آنتی اسکالانت ها تحت مدل های مختلف Vitec شناخته می شوند که انواع مختلفی نیز دارند. محصولات Vitec علاوه بر دفع رسوبات، باعث پراکندگی و پخش ذرات کلوییدی می شود؛ بدین ترتیب این خاصیت بازدارندگی و پخش کنندگی آنتی اسکالانت های مدل ویتک کمپانی آویستا باعث افزایش طول عمر ممبران های اسمز معکوس می گردد. در جدول زیر مدل های مختلف آنتی اسکالانت های مدل آویستا Vitec و کارایی مختلف هرکدام نمایش داده شده است.

آنتی اسکالانت های سری Vitec  آویستا برای تصفیه آب های مختلف کاربرد دارند، در جدول زیر کاربرد هرکدام نمایش داده شده است.

      

آنتی اسکالانت مدل های Vitec5000، Vitec5100، Vitec5300 و Vitec3000 در بازار ایران بسیار رایج تر و پر مصرف تر می باشند. فروشگاه اینترنتی آب کالا به عنوان اولین و جامع ترین مرکز ارائه محصولات تصفیه آب و فاضلاب ایران، آنتی اسکالانت های با کیفیت آویستا را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می نماید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان آب کالا تماس حاصل فرمایید.