تعداد محصول : 1

آبکالا (ROCare)

آنتی اسکالانت های تولیدی آب کالا با قیمت بسیار مناسب جهت جلوگیری از رسوب انواع ترکیبات مختلف مخصوصا سولفات کلسیم و کربنات کلسیم بر روی ممبران ها قابل ارائه به شما مشتریان محترم می باشد.

این آنتی اسکالانت در دو نوع تهیه و عرضه می شود. نوع اول تحت عنوان آنتی اسکالانت ROCare مدل DNR مخصوص آب های لب شور با سختی متوسط می باشد. عمده مصرف این نوع آنتی اسکالانت جهت تزریق در آب ورودی سیستم های تصفیه آب اسمز معکوسی می باشد که از آب های چاه با شوری نه چندان زیاد (TDS های پایین تر از 5000 میلیگرم در لیتر) و آب های سطحی تغذیه می شوند.
نوع دوم آنتی اسکالانت های تولیدی آب کالا تحت عنوان آنتی اسکالانت ROCare مدل DES 100 برای استفاده در سیستم های RO با سختی ورودی بسیار بالا طراحی شده و قابل فروش می باشد. منابع آب که در مناطق آهکی قرار دارند و همچنین آب های دریا که ورودی سیستم آب شیرین کن RO می باشند، بهتر است از این نوع آنتی اسکالانت به عنوان ماده ضد رسوب برای جلوگیری از رسوب مواد معدنی بر روی ممبران های RO استفاده کنند. 
ذکر این نکته حائز اهمیتمی باشد که بررسی دقیق آنالیز آب ورودی و نوع ممبران ها و نحوه چیدمان آنها در سیستم RO به همراه پارامترهای عملیاتی از قبیل فشار کاری و درصد ریکاوری عوامل تعیین کننده جهت انتخاب صحیح نوع ماده آنتی اسکالانت مناسب برای تزریق در آب ورودی آب شیرین کن های اسمز معکوس می باشد. با این حال متخصصین شرکت آب کالا با استفاده از دانش فنی و تجربه راه اندازی و بهره برداری از واحدهای آب شیرین کن RO در اقصی نقاط ایران (با منابع آب ورودی مختلف) موفق به فرموله کردن و ساخت آنتی اسکالانت های انحصاری با برند ROCare شده اند که در مقایسه با برندهای مشابه خارجی، با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب قابل فروش و عرضه به مشتریان عزیز است.

آنتی اسکالانت های آبکالا مناسب برای کارکرد مداوم و طولانی مدت با ممبران های آب های لب شور (BW) و شور (SW) از برندهای مختلف مانند فیلمتک امریکا، ال جی کره جنوبی، هایدروناتیک آمریکا، ونترون چین و ... می باشند.

برای مشاوره، سفارش گذاری و خرید آنتی اسکالانت های تولیدی آب کالا با قیمت مناسب و ارزان با ما تماس بگیرید.