تعداد محصول : 4

ممبران LG

 کمپانی LG

کمپانی .Lucky Chemical Co., Ltd در سال 1947 در کره جنوبی تاسیس شد. این کمپانی کارش را با تولید محصولات آرایشی شروع کرد، اما به تدریج در زمینه‌های مختلف پیشرفت کرد و رنج محصولاتش را توسعه داد. این کمپانی مواد شیمیایی در سال 1995 به LG Chem تغییر نام داد؛ امروزه نیز با این نام در سراسر جهان شناخته می‌شود. کمپانی ال جی از بدو تاسیس در تلاش بوده است تا با چالش‌های موجود رو به رو شود و فناوری‌های جدیدی را ایجاد کند. این کمپانی بزرگ هم اکنون یکی از 5 کمپانی برتر مواد شیمیایی در جهان است. شعار کمپانی الجی در سال 2020 نیز این بود که "ما برای آینده‌ای بهتر، علم را با زندگی پیوند میزنیم." به طورکلی محصولات کمپانی LG در سه دسته مواد پتروشیمی (Petrochemical)، مواد پیشرفته (Advanced Materials) و علوم زندگی (Life Sciences) تقسیم می‌شوند.


ممبران‌های اسمز معکوس برند الجی که زیر محموعه بخش مواد پیشرفته هستند، برای تصفیه آب‌های لب شور و آب‌ دریاها مناسب می‌باشند. این ممبران‌ها از فناوری نانوکامپوزیت فیلم نازک (TFN=Thin Film Nanocomposite) بهره مندند؛ از این رو راندمان بسیار بالایی دارند؛ به طوری که ممبران‌های دریایی RO برند ال جی می‌توانند تا 99.89% نمک دفع کنند. ممبران‌های اسمزمعکوس LG کاربردهای بسیار گسترده‌ای نیز دارند و برای تصفیه آب‎های صنعتی یا آشامیدنی، تولید آب فوق خالص، استفاده مجدد از پساب‌ها یا آب شیرین کن‌های دریایی و صنعتی مناسب می‌باشند. همچنین از ویژگی‌های این ممبران‌ها نیز می‌توان به نرخ نمک زدایی بالا، دبی جریان زیاد و مقاومت به مواد شیمیایی اشاره کرد. در تصویر زیر ساختار یک ممبران اسمزمعکوس LG که مجهز به TFN است، نمایش داده شده است.

لازم به ذکر است که کمپانی LG نرم افزاری با نام +Q طراحی کرده است که به کمک آن می‌توان یک سیستم اسمز معکوس را طراحی کرد و عملکرد ممبران‌ها را تخمین زد. در ادامه  لینک دانلود این نرم افزار قرار داده شده است.


برای مشاهده انواع ممبران صنعتی در آب کالا کلیک کنید.


https://www.lgwatersolutions.com/en/tools/software