تعداد محصول : 18

ازن ژنراتور ican

گاز ازن قويترين اکسيد کننده و ضدعفونی کننده و فرم سه اتمی اکسيژن می باشد كه بعد از تاثير گذاری و انجام فرآيند هيچ باقيمانده ای از خود برجا نگذاشته و به سرعت به اکسيژن دو اتمی ( O2 ) تبديل می گردد. ماده اوليه آن اکسيژن ( هوا ) و توليد آن در محل می باشد. به دليل اينکه مکانيسم عمل ازن با اثر بر روی ديواره باکتری است سرعت عمل آن حدود 3000 بار سريعتر از کلر می باشد.

O2 + O → O3

در سال 1858 اولین دستگاه تولید ازن با استفاده از روش تخلیه  الکتریکی توسط شرکت زیمنس تولید و به بازار عرضه شد؛ پس از آن شرکت های متعددی در دنیا دستگاه های ازن ژنراتور را تولید و به فروش رساندند. شرکت ican چین یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده ازن ژنراتور در دنیا است. ازن ژنراتورهای تولید شده توسط این کمپانی هم با هوا و هم اکسیژن تغذیه می کنند. همچنین ازن ژنراتورهای شرکت ican ظرفیت های متنوعی (3g/h تا 2kg/h) دارند. این کمپانی بزرگ به دلیل کیفیت بالای محصولات خود توانسته مشتریانی را از سراسر دنیا نظیر آمریکا، آفریقا، اروپا و آسیا جذب کند.
فروشگاه اینترنتی آب کالا یکی از معتبرترین فروشندگان ازن ژنراتورهای شرکت ican در ایران است و این فروشگاه توانسته مناسب ترین قیمت را برای مشتریان خود فراهم کند. برای انتخاب مناسب ترین دستگاه ازن ژنراتور می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی آب کالا تماس حاصل فرمایید.