تعداد محصول : 6

جنسیس (Genesys)

کمپانی خصوصی بین المللی جنسیس (Genesys International Ltd) در ژوئن سال 2001 توسط Ted Darton و Ursula Annunziata تاسیس شد. این دو نفر پیش از تاسیس کمپانی Genesys،  در صنعت مواد شیمیایی و ممبران ها به علت مشارکت در ایجاد برند (RO) Houseman's PermaCare reverse osmosis  شناخته شده بودند. کمپانی Genesys فعالیت خود را با همکاری مشترک با Genesys Membrane Products در اسپانیا شروع کرد. این کمپانی برای پاسخ دهی به تقاضای زیاد برای محصولات و سرویس های خود روز به روز گسترش یافت و بزرگتر شد. امروزه کمپانی Genesys بیش از 40 توزیع کننده در سراسر جهان دارد که تحویل محصولات به آفریقا، آسیا، اروپا، خاورمیانه و آمریکای شمالی و جنوبی را پوشش می دهد.

Genesys

کمپانی Genesys طیف وسیعی از مواد شیمیایی مخصوص ممبران های اسمز معکوس نظیر آنتی اسکالانت ها، لخته سازها، بیوسایدها و مواد شیمیایی تمیز کننده را در تاسیسات جدید خود در Cheshire انگلستان تولید می کند. این کمپانی به طور مداوم تحقیقات پیشگامانه خود را ادامه میدهد تا به بهترین فرمولاسیون و تکنیک های ممکن دست پیدا کند. از نوآوری های اخیر این کمپانی می توان به آنتی اسکالانت کلسیم فسفات با عملکرد بالا برای استفاده در پساب واحدهای اسمز معکوس اشاره کرد.
کمپانی جنسیس در تولید محصولات شیمیایی برای واحدهای اسمز معکوس تخصص دارد و محصولات این کمپانی برای عملکرد موثر و کارآمد واحدهای اسمز معکوسی که آب های تغذیه شان چالشی است، بسیار مناسب می باشد؛ منظور از آب تغذیه چالشی آب هایی هستند که دارای سطوح بالای سیلیس، فسفات یا سولفات می باشند. همچنین این کمپانی با در نظر گرفتن سایز و موقعیت واحدهای مختلف اسمز معکوس محصولات متنوع و تخصصی را طراحی و تولید کرده است.
آنتی اسکالانت های تخصصی Genesys دارای نام های اختصاری می باشند که درتصویر زیر نام اختصاری و معانی هرکدام نمایش داده شد است.

کمپانی Genesys آنتی اسکالانت های بسیار متنوعی دارد، برای انتخاب مناسب ترین و درست ترین آنتی اسکالانت باید به موارد مختلفی نظیر نوع آب تغذیه، کاربرد ممبران اسمز معکوس، ابعاد واحد و نوع رسوباتی که می خواهیم دفع شوند، توجه کرد. تمامی موارد ذکر شده در جدول زیر موجود می باشد و با کمک آن می توانید مناسب ترین آنتی اسکالانت جنسیس را برای واحد اسمز معکوس خود انتخاب کنید.