تعداد محصول : 2

HOH

آب کالا ارائه دهنده انحصاری دستگاه تصفیه آب خانگی HOH (اِچ اُ اِچ) در ایران می باشد. برند ثبت شده HOH در عین سادگی و زیبایی، تداعی کننده فرمول شیمیایی آب بوده که از دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن تشکیل شده است. در واقع هدف از نامگذاری دستگاه های آب تصفیه کن خانگی اِچ اُ اِچ، توانایی بالای آنها در حذف ناخالصی های موجود در آب و حصول آبی سالم و گوارا و عاری از هرگونه ترکیبات مضر و آلاینده می باشد.
فروشگاه آب کالا با بیش از یک دهه سابقه فعالیت، اولین مرکز فروش اینترنتی دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران می باشد. در این راستا آب کالا با معرفی و عرضه محصولات برند HOH همواره در جهت ارایه با کیفیت ترین، بهترین و ارزان ترین دستگاه تصفیه آب خانگی به مشتریان محترم تلاش نموده است. تمامی قطعات و فیلترهای بکار رفته در دستگاه تصفیه آب مارک اِچ اُ اِچ (شامل پمپ، ممبران، فیلترهای رسوب گیر و کربنی، مخزن ذخیره آب، اتصالات، هوزینگ فیلتر، پوسته ممبرین، بدنه و شاسی، فیلترهای مواد معدنی و پست کربن، شیر برداشت آب روسینکی و ...) از بهترین مواد تهیه شده و دارای استانداردهای بین المللی جهت مصارف مرتبط با سلامتی انسان و تولید آب کاملا بهداشتی و مناسب آشامیدن می باشند.
قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی مارک HOH کاملا مناسب بوده و نصب و راه اندازی آن در شهر تهران رایگان می باشد. متقاضیان محترم در دیگر شهرستان ها جهت خرید و سفارش دستگاه تصفیه آب HOH می توانند مستقیما با آب کالا یا نمایندگان معرفی شده در اقصی نقاط کشور تماس حاصل بفرمایند. زمان تحویل و نصب انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی HOH در شهر تهران 3 تا 5 ساعت (و حداکثر یک روز) و ارسال به شهرستان نیز حداکثر 2 روز پس از سفارش می باشد. همچنین کارشناس فنی آب کالا، در زمان نصب دستگاه آب تصفیه کن اِچ اُ اِچ، تمامی راهنمایی های لازم جهت استفاده هرچه بهتر از آن را به مشتریان محترم آموزش خواهد داد.
دستگاه های آب شیرین کن خانگی HOH از نوع زیرسینکی و دارای 6 مرحله فیلتراسیون می باشند و در آنها از تکنولوژی اسمز معکوس (RO) جهت حذف شوری، سختی و جامدات محلول در آب (TDS) استفاده شده است. به طور کلی سیستم های تصفیه آب خانگی اِچ اُ اِچ، در دو مدل HF یا HOUSING FILTER و همچنین IF یا INLINE FILTER تولید و عرضه می شوند. همانطور که از نام این دو مدل پیداست در مدل HF از هوزینگ یا پوسته هایی مجزا جهت نگهداری و جایگذاری فیلترهای 1 و 2 و 3 استفاده شده است اما در مدل IF فیلترهای مذکور به صورت خطی (یا پوسته و فیلتر با هم) در دستگاه تعبیه می شوند.