تعداد محصول : 23

دوزینگ پمپ SEKO

کمپانی SEKO در سال 1976 در ایتالیا تاسیس شد. این کمپانی که در ابتدا 35 کارمند داشت و تنها در ایتالیا فعالیت می‌کرد، امروزه به یک کمپانی جهانی و با بیش از 800 کارمند تبدیل گشته است. کمپانی سکو ایتالیا امروزه یک تولید کننده جهانی دوزینگ پمپ و مترینگ پمپ با بیش از چهل سال تجربه است که تمرکزش در سه حوزه تمیزسازی و بهداشت، تصفیه آب و فرایندهای صنعتی می‌باشد. از این رو این کمپانی، پمپ‌های بسیار با کیفیتی را برای کاربردهای ذکر شده تولید می‌کند. کیفیت جز سه رکن اصلی کمپانی SEKO ایتالیا است؛ از این رو این کمپانی از بدو تاسیسش در تلاش بوده تا گواهینامه‌های رسمی را برای محصولات خود به دست بیاورد. لازم به ذکر است که این کمپانی از سال 1994 گواهینامه کیفیت ISO 9001:2015 را کسب کرده است. از سایر گواهینامه‌ها و استانداردهای کمپانی سکو می‌توان به API674 ،API675 ،94/9EG (ATEX) ،ISO9001 ،ISO14001 ،ISO45001 ،UPC ،ASSE و ... اشاره کرد. 

محصولات تولید شده توسط کمپانی SEKO ایتالیا از کیفیت بالا و تکنولوژی به روزی برخوردار هستند، با این حال این کمپانی بیش از 10 درصد نیروی کار خود را به بخش R&D یا تحقیق و توسعه اختصاص داده است تا همواره راهکارها و محصولات جدید و منحصر به فردی را برای مشتریان خود طراحی و تولید کند.
تنوع محصولات تولید شده توسط کمپانی SEKO ایتالیا بسیار بالا است. پمپ‌ها یکی از اصلی‌ترین محصولات این کمپانی هستند که آن‌ها را می‌توان به 8 دسته اصلی پمپ‌های سلونوییدی، پمپ‌های موتوری، پمپ‌های پریستالتیک، پمپ‌های دوتایی و سه تایی، سیستم‌های چند پمپی، پمپ‌های اندازه گیری و فرایند، دوزینگ‌های زمان بندی شده و دیافراگم‌های دوگانه با هوا تقسیم بندی کرد. همچنین باید اشاره داشت که هرکدام از دسته بندی‌های ذکر شده دارای چندین سری محصول با ویژگی‌های مختلف می‌باشند. برای نمونه دوزینگ پمپ‌های سلونوییدی دارای سری‌های Invikta ،Kompact ،Tekba و Tekna هستند و پمپ‌های تزریق موتوری تنها در سری Spring موجود می‌باشند. 

کاربردهای پمپ‌های SEKO ایتالیا

پمپ‌های تولید شده توسط کمپانی SEKO ایتالیا با توجه به تجربه طولانی این کمپانی در تولید پمپ‌های تزریق از کیفیت بالایی برخوردارند و در کاربردهای گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند که عبارتند از:
• نظافت و بهداشت اماکن مختلف مانند ادارات، رستوران‎‌ها، هتل‌ها، مدارس و ...
• استخرهای شنا
• برج‌های خنک کننده
• صنایع تصفیه آب و فاضلاب
• آب شیرین‌های اسمز معکوس
• صنایع غذایی و نوشیدنی
• خدمات رفاهی
آبکالا با سابقه درخشان و طولانی در تصفیه آب و فاضلاب، انواع پمپ‌های ساخت کمپانی SEKO ایتالیا را با مناسب‌ترین قیمت برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی رایگان با کارشناسان آبکالا تماس حاصل فرمایید.