تعداد محصول : 2

ممبران VONTRON

کمپانی VONTRON

کمپانی .VONTRON MEMBRANE TECHNOLOGY CO., LTD که یک کمپانی چینی است و به طور کامل زیر مجموعه کمپانی بزرگ CRRC South Huitong می‌باشد؛ فعالیت‌هایش را به زمینه‌های تولید و بهره برداری از ممبران‌های اسمزمعکوس، نانوفیلتراسیون، اولترافیلتراسیون و همچنین بخش تحقیق و توسعه (R&D) اختصاص داده است. این تمرکز بالا بر روی تولید ممبران‌ها منجر به تولید ممبران‌هایی بسیار با کیفیت برای کاربردهای گسترده مشتریان گردیده است. کمپانی VONTRON یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان ممبرین‌های spiral wound در جهان است و سالیانه بیش از 30 میلیون مترمکعب از کامپوزیت‌های ممبران‌های اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون را تولید می‌کند. این کمپانی توانسته دومین تولید کننده ممبران‌های از نوع خشک در سراسر جهان شود. کمپانی VONTRON همواره در تلاش بوده تا بهترین و متنوع ترین محصولات را با جدیدترین فناوری‌ها تولید کند؛ از این رو امروزه این کمپانی 18 سری ممبران و بیش از 100 ممبرین با ویژگی‌های متفاوت مانند ممبران آب شیرین کن، ممبران مقاوم در برابر رسوب، ممبرین مقاوم در برابر اکسیداسیون، ممبرین نانوفیلتراسیون، ممبران خانگی با راندمان بالا و ... تولید می‌کند که برای کاربردهای مختلف مانند تولید آب آشامیدنی شهری، تولید آب خالص صنعتی، آب شیرین‌کن‌های لب شور و دریایی، استفاده مجدد از پساب و ... مناسب هستند و در صنایع متفاوت نظیر صنابع غذایی و نوشیدنی، صنایع پزشکی و دارویی، صنایع الکترونیکی و .... استفاده می‌شوند.

کمپانی VONTRON چین در منطقه صنعتی Guiyang State High-tech Industrial Development Zone واقع شده است و مساحتی معادل 20 هکتار دارد که 68000 مترمکعب از آن به خط تولید اختصاص یافته است. با توجه به این که تولید اتوماتیک محصولات منجر به تولید محصولات استانداردتری می‌شود، این کمپانی دارای خط تولید اتوماتیک و با کیفیت است که منجر به تولید تمیزتر و سازگارتر با محیط زیست نیز می‌گردد. لازم به ذکر است که محصولات کمپانی VONTRON به بیش از 130 کشور جهان ارسال می‌شوند.


ممبران‌های اسمز معکوس کمپانی ونترون چین در 9 سری و بیش از 50 مدل موجود هستند؛ تمامی این مدل‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و دارای استاندار NSF می‌باشند؛ از این رو برای تصفیه آب‌های آشامیدنی مناسبند. از سری ممبران‌های صنعتی اسمز معکوس VONTRON می‌توان به سری‌های LP (کم فشار یا Low Pressure)، ULP (فوق کم فشار یا Ultra Low Pressure)، FR (مقاوم در برابر رسوب یا Fouling Resistant)، HOR (مقاوم در برابر اکسیداسیون بالا یا High Oxidation Resistant) و SW (آب دریا یا Sea Water) اشاره کرد. کمپانی ونترون چین، مشابه اکثر کمپانی‌های تولید کننده ممبران‌های RO، نرم افزار اختصاصی خود را تولید کرده است که به کمک آن می‌توان سیستم اسمز معکوس را طراحی کرد. برای دانلود این نرم افزار به لینک زیر مراجعه کنید.


برای مشاهده انواع ممبران صنعتی در آب کالا کلیک کنید.


http://en.vontron.com/companyfile/11/