تعداد محصول : 7

دوزینگ پمپ EMEC

کمپانی EMEC در سال 1982 با هدف ایجاد یک شرکت تمام ایتالیایی در زمینه سیستم‌های کنترل و دوزینگ تاسیس شد. در طول سال‌ها، این کمپانی رشد و تغییر کرد و دانش خود را توسعه داد تا امروزه در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شود. دفتر مرکزی این کمپانی در Rieti ایتالیا است و در مساحتی بیش از 15000 مترمربع و با بیش از 200 نفر کارکنان به طراحی، ساخت و بازاریابی محصولات تمرکز دارد. دوزینگ پمپ‌های امک با توجه به کیفیت بالایی که دارند، در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به صنایع روغن، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع تصفیه آب و فاضلاب، تولید آب آشامیدنی، برج‌های تبخیر، استخرهای شنا، بیمارستان‎‌ها، هتل‎‌ها و رستوران‌ها، کارواش‌ها، مرغداری‌ها و ... اشاره کرد.


دوزینگ پمپ‌های EMEC از کیفیت بالایی برخورداند، به طوری که هر پمپ تولید شده پیش از رسیدن به دست مشتری 10 مرحله کنترل کیفیت را طی می‌کند. همچنین این پمپ‌ها گواهینامه بین المللی ISO 9001:2015 را نیز کسب کرده‌اند، از این رو کیفیتشان تضمین شده است. از دیگر گواهینامه‌های کمپانی امک ایتالیا می‌توان به ISO 14001 که در رابطه با حفاظت از محیط زیست می‌باشد، می‌توان اشاره کرد. کمپانی EMEC با توجه بسیار بر روی بخش تحقیق و توسعه (R&D) و با به کارگیری مهندسان و تکنسین‌های برجسته همواره در تلاش است تا سیستم‌های خود را توسعه دهد و بهترین‌ها را برای مشتریان خود فراهم کند. 
تمرکز کمپانی امک ایتالیا بر روی سیستم‌ها و پمپ‌های دوزینگ است؛ از این رو پمپ‌های تزریق این کمپانی در سه نوع کلی پمپ‌های تزریق موتوری، پمپ‌های تزریق موتوری استپر و پمپ‌های تزریق سلنوییدی هستند که هر کدام از این‌ها دارای زیر مجموعه‌های متنوعی می‌باشند. در ادامه لینک دانلود کاتالوگ کلی تمامی محصولات کمپانی EMEC قرار داده شده است.

دانلود کاتالوگ کلی تمامی محصولات کمپانی EMEC

آبکالا با سابقه درخشان در صنعت آب و فاضلاب، پمپ‌های تزریق امک را با مناسب‌ترین قیمت برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آبکالا تماس حاصل نمایید.