تعداد محصول : 11

دوزینگ پمپ INJECTA

کمپانی Injecta در سال 1989 و با کمک تجربه شرکت Mixo که از سال 1970 دوزینگ پمپ‌های الکترومغناطیسی تولید می‌کرد، در ایتالیا تاسیس شد. این کمپانی که مسیر رشد خودش را از یک کارخانه کوچک در صنعت تصفیه شیمیایی آب، در منطقه Rieti ایتالیا آغاز کرد؛ با پیشرفت و توسعه روز افزون توانسته به جایگاه کنونی‌اش در جهان دست یابد، به گونه‌ای که اکنون کمپانی اینجکتا ایتالیا به بیش از 80 کشور جهان خدمت رسانی می‌کند. امروزه کمپانی Injecta ایتالیا جزو برترین و مهم‌ترین تولید کنندگان پمپ و سیستم‌های دوزینگ در سراسر جهان می‌باشد و این امر نتیجه تلاش بی وقفه این کمپانی جهت دستیابی به فناوری‌های جدید و کیفیت بالا است. تولیدات کمپانی Injecta ایتالیا همگی بر اساس تکنولوژی بالا هستند و به لطف تجربه 30 ساله، تمامی محصولات تولید شده توسط این کمپانی در نوآوری، کیفیت و تنوع پیشرو می‌باشند. هدف نهایی کمپانی Injecta ایتالیا، کیفیت بالا و کسب رضایت مشتریان است. از این رو این کمپانی در تعمیرات و خدمات پس از فروش نیز بسیار قوی است. همچنین در صورت نیاز مشتریان این کمپانی خدمات نصب و کالیبراسیون تجهیزات خود را نیز ارائه می‌دهد. 

کمپانی اینجکتا با توجه به سابقه طولانی که در تولید پمپ‌های تزریق دارد، محصولات بسیار متنوعی را با ویژگی‌ها و کاربری‌های گسترده به بازار عرضه می‌کند. پمپ‌های تزریق Injecta که در تصفیه آب و فاضلاب به کار برده می‌شوند در سری‌های مختلفی هستند که معروف‌ترین و پرمصرف‌ترین آن‌ها در بازار ایران عبارتند از سری آتنا (ATHENA)، سری هایدرا (HYDRA)، سری المپیا (OLIMPIA) و سری تایروس (TAURUS). در ادامه لینک کاتالوگ تمامی محصولات کمپانی اینجکتا ایتالیا قرار داده شده است.

دریافت کاتالوگ محصولات کمپانی Injecta ایتالیا

آبکالا با سابقه طولانی و درخشان در صنعت آب و فاضلاب، دوزینگ پمپ‌های اینجکتا ایتالیا را با مناسب‌ترین قیمت برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آبکالا تماس حاصل فرمایید.