تعداد محصول : 5

دستگاه UV مارک Aqua-Win

کمپانی تایوانی Aqua-Win در سال 1992 تاسیس شد و در حدود 30 سال است که در حال توسعه و نوآوری می باشد. این کمپانی عضو WQA آمریکا (انجمن کیفیت آب) و دارای حق ثبت اختراع و استانداردهای بین المللی مانند NSF، CE، ISO و SGS می باشد. محصولات کمپانی Aqua-Win به حدود 90 کشور صادر می شود و مشتریان این کمپانی از محصولات کیفیت عالی و خدمات حرفه ای آن ها راضی هستند. همچنین این کمپانی یکی از برندهای مورد علاقه بسیاری از گروه های پذیرایی، هتل ها، مدارس، بیمارستان ها و ساخت و ساز ها می باشد. کمپانی Aqua-Win متعهد شده است که آب آشامیدنی سالم و خالص را برای مردم به ارمغان بیاورد.

شرکت Aquawin

خط تولید حرفه ای و انبار کارخانه Aqua-Win بیش از 3500 مترمربع ظرفیت دارد؛ با تولید کارآمد و بسته بندی، اطمینان حاصل می شود که محصولات این کمپانی به موقع آماده و تحویل داده شوند. در کمپانی آکواوین از کوچک ترین قطعات یدکی تا بزرگ ترین ماشین ها کنترل کیفیت می شوند. آزمایش های TDS آب، تست فشار، تست کلر و ... در این کمپانی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که محصولات با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می شود.

Aquawin   Aquawin

کمپانی Aqua-Win سابقه ی بیش از 12 سال صادرات محصولات خود به حدود 90 کشور دنیا را دارد و این کمپانی از طریق تیم فروش عالی، خط تولید حرفه ای، بسته بندی ایمن و تحویل به موقع توانسته رابطه تجاری طولانی مدت و موفقی را با مشتریان خود ایجاد کند.