تعداد محصول : 6

دستگاه UV مارک Wyckomar

استفاده از نور فرابنفش برای استریلیزه و ضدعفونی کردن آب آشامیدنی تاریخچه طولانی و موفقی دارد. در اغلب تصفیه خانه های آب شهری که در 20 سال اخیر ساخته شده اند، از تکنولوژی نور UV استفاده می شود. اشعه های نامرئی نور فرابنفش با تقلید از طبیعت قادر به تولید این اثر بسیار مفید هستند. در طبیعت اشعه های خورشید نور فرابنفش را در طول موج میکروب کش 254 نانومتر حمل می کنند. این طول موج خاص نور برای سلول های زنده بسیار آسیب رسان است، از این رو همواره هشدارهایی برای کاهش قرار گرفتن انسان در معرض نور شدید خورشید ارائه می شود. همچنین نور فرابنفش در سطح میکروسکوپی برای پاتوژن های زنده موجود در آب آشامیدنی کشنده می باشد. باتوجه به این که اشعه فرابنفش موجود در نور خورشید توسط اتمسفر زمین فیلتر می شود، نیاز است که برای دستیابی به نور UV، آن را به صورت مصنوعی تولید کنیم. امروزه کمپانی های متعددی در دنیا، سیستم های UV تولید می کنند که یکی از معروف ترین آن ها کمپانی Wyckomar کانادا می باشد.

Wyckomar کانادا

کمپانی کانادایی Wyckomar در سال 1987 تاسیس شد؛ هدف این کمپانی پاسخ به نیاز تولید آب آشامیدنی تمیز، سالم و عاری از پاتوژن با استفاده از تکنولوژی های غیر شیمیایی برای مصرف کنندگان و بیزینس ها در سراسر دنیا بود. این کمپانی تولید کننده کانادایی با بیش از 40 سال سابقه، به عنوان رهبر و لیدر در بخش سیستم های کوچک در صنعت جهانی تصفیه آب شناخته می شود. درحال حاضر کمپانی Wyckomar محصولاتش را از مرکز اصلی شان در گلف، انتاریو کانادا به بیش از 45 کشور دنیا صادر می کند. این کمپانی نقش کلیدی در توسعه سیستم های آب آشامیدنی فرابنفش (Ultra Violet) برای مصارف خانگی و تجاری داشته است. تعداد زیادی از سیستم های UV اصلی و اولیه این کمپانی هنوز مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت Wyckomar کانادا

در سال های اولیه تاسیس این کمپانی، محصولات Wyckomar بیشتر در اروپا محبوب بودند زیرا در این قاره استفاده از نورفرابنفش به عنوان یک تکنولوژی تمیز، موثر و غیر شیمیایی جهت ضدعفونی آب شناخته شده بود؛ اما در سال های اخیر با توجه به روشن شدن مزایای بسیار نور یووی بر همگان و محبوب شدن این تکنولوژی در سراسر جهان، محصولات ویکمار نیز در همه جای دنیا پر فروش و شناخته شده اند. امروزه کمپانی Wyckomar سیستم های تصفیه آب UV استاندارد را برای مصارف خانگی، تجاری، صنعتی، شهری کوچک و کاربردهای تخصصی تولید و به فروش می رساند. لازم به ذکر است که سیستم UV-700 که یکی از قدرتمندترین سیستم های فرابنفش موجود است و برای مصارف خانگی کاربرد دارد، جزو محبوب ترین سیستم های UV کمپانی Wyckomar می باشد.

برخی از محصولات Wyckomar کانادا

سیستم های UV کمپانی Wyckomar قادر هستند که آبی تمیز و امن در مناطقی که آب آلوده شده یا احتمال آلودگی وجود دارد یا به طور کلی آب برای مصرف ناایمن می باشد، تولید کنند. تکنولوژی به کار رفته در سیستم های یووی Wyckomar به گونه ای است که می تواند پاتوژن های مختلف را غیرفعال کند. حتی در مناطقی که به جریان برق دسترسی ندارند نیز می توان با استفاده از پنل های خورشیدی از سیستم های فرابنفش Wyckomar استفاده کرد و این نوع سیستم ها در مناطق در حال توسعه جهان بسیار محبوب هستند.
محصولات کمپانی Wyckomar در جهان به قیمت پایین و کیفیت بالا معروف هستند. فروشگاه اینترنتی آبکالا با 10 سال سابقه فعالیت درخشان توانسته در کنار بالاترین کیفیت، بهترین و مناسب ترین قیمت سیستم های ضدعفونی کننده کانادایی Wyckomar را برای مشتریان محترم خود فراهم کند. برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با کارشناسان آبکالا تماس حاصل فرمایید.