تعداد محصول : 12

ممبران HYDRANAUTICS

اسمز معکوس فرآیندی است که در آن ذراتی را با وزن مولکولی 100 تا 200 از آب حذف می کند. این فرآیند برای از بین بردن موادی مانند: یون های فلزی ، اسیدها ، قندها ، رنگ ها ، رزین های طبیعی و یون ها مناسب است. ممبران های اسمز معکوس ساخت شرکت Hydranautics درجات مختلفی از ویژگی های فلاکس و دفع نمک را ارائه می دهد و جهت مصارف گوناگون سیستم های تصفیه آب طراحی و تولید می شوند. ممبرین های شرکت هایدروناتیک آمریکا در چهار دسته بندی مختلف تولید و عرضه می شوند.

ممبرین اسمزمعکوس

SWC (کامپوزیت آب دریا)

از آنجا که جهان با کمبود آب شیرین روبرو است، شرکت Hydranautics طیف وسیعی از غشاهای SWC RO را برای پاسخگویی به تقاضای صنعت نمک زدایی به ارمغان می آورد. غشاهای SWC ضمن کاهش تأثیرات زیست محیطی، بیش از دو دهه باعث بهبود بهره وری و دفع نمک شده اند. غشاهای SWC بسته به سطح شوری آب دریا در طیف وسیعی از فرمولاسیون های نوآورانه عرضه می شوند.
غشاهای SWC در طیف وسیعی از فرمولاسیون های نوآورانه مناسب برای درجات مختلف حذف شوری آب دریا وجود دارند. هرکدام بالاترین بهره وری و میزان دفع نمک را در صنعت همراه با جریان بهینه، رسوب کم و مصرف انرژی پایین ارائه می دهند. این عملکرد و سازگاری استثنایی تقاضا برای غشاهای SWC در نمک زدایی آب دریا و کاربردهای تصفیه فاضلاب صنعتی با TDS بالا، از جمله طرح های معمولی و ترکیبی را ایجاد می کند.

CPA (پلی آمید کامپوزیت)

تهیه آب فوق العاده خالص در چندین کاربرد صنعتی ضروری است. ممبران های CPA RO به عنوان استاندارد صنعت برای همه موارد حیاتی با خلوص بالا - از صنایع دارویی گرفته تا نیروگاه ها در نظر گرفته می شوند.
ممبرین CPA در اندازه های مختلف موجود است و عملکرد بی نظیری را با بالاترین میزان دفع نمک برای کاربردهای تصفیه آب لب شور ارائه می دهد. توان عملیاتی ، کارآیی و مقرون به صرفه بودن بالا ، ممبران CPA را به بهترین غشاهای RO برای تصفیه آب لب شور با دفع نمک بالا در صنعت تبدیل می کند.
ممبران های سری CPA ساخت شرکت هایدروناتیکز به دلیل دفع زیاد نمک، در تولید برق، داروسازی، الکترونیک و صنایع نیمه هادی مورد استفاده قرار می گیرند.

ESPA (پلی آمید صرفه جویی در انرژی)

انرژی مورد نیاز برای تحت فشار قرار دادن آب خوراک RO بیشترین سهم را در مصرف انرژی کل آب شیرین کن RO دارد. ممبرین های سری ESPA انتخابی برای کاربردهای با بهره وری بالای انرژی و در عین حال دفع نمک بسیار خوب هستند. با طراحی فشارهای عملیاتی کمتر، ممبرین های ESPA با تولید آب با کیفیت بالا در طیف وسیعی از کاربردهای تصفیه آب ، باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی می شوند.
ممبران های ESPA در تصفیه آب آشامیدنی ، آبهای فرآیندی صنعتی ، بازیابی و استفاده مجدد از پساب های شهری و صنعتی و استفاده مجدد از آن به دلیل قابلیت عملکرد استثنایی استفاده می شوند. این ممبرین ها همچنین هنگامی که دفع بور بسیار مهم است ، گزینه بسیار مناسبی در طراحی و ساخت واحد های تصفیه تکمیلی آب شیرین کن های دریایی می باشند.

LFC (کامپوزیت با نرخ فولینگ کم)

LFC3-LD با ترکیب ویژگی های یک سطح بار خنثی و خاصیت آب دوستی ممبران سبب حصول کمترین میزان رسوب گذاری مواد آلی و کلوئیدی در سخت ترین شرایط آب تغذیه می شود. کامپوزیت رسوب پایین LFC3-LD (فشار دیفرانسیل کم) یک بار سطحی خنثی ایجاد می کند که هنگام تصفیه فاضلاب و آب های سطحی با پتانسیل رسوب زیاد ، فولینگ و گرفتگی ممبران را کاهش می دهد. با این خاصیت ضد رسوب ، فشار دیفرانسیلی کاهش می یابد و رسوب گذاری بیولوژیکی و کلوئیدی بر روی سطح ممبرین را کاهش می دهد و در نهایت تعداد دفعات مورد نیاز جهت شستشوی شیمیایی سیستم اسمز معکوس کاهش خواهد یافت. غشا LFC3-LD در قطرهای 4.0 و 8.0 اینچ در دسترس است.

فروشگاه اینترنتی آب کالا مدل های مختلفی از ممبران های هایدروناتیک آمریکا را به صورت اوریجینال و قیمت مناسب عرضه می نماید.


برای مشاهده انواع و قیمت ممبران صنعتی در آب کالا کلیک کنید.