تعداد محصول : 8

ممبران TORAY

کمپانی ژاپنی TORAY که امروزه در جهان بسیار شناخته شده‌است، ابتدا در سال 1926 با نام Toyo Rayon تاسیس شد. این کمپانی از سال 1967 تولید ممبران‌های اسمزمعکوس و نانوفیلتراسیون رابرای تصفیه آب شروع کرد و برای اولین بار از سلولز استات در ساخت ممبران‌ها بهره برد. پس از سال‌ها تحقیق و توسعه و تجربه، اکنون این کمپانی ممبران‌های بسیار با کیفیت اسمز معکوس (RO)، نانوفیلتراسیون (NF)، اولترافیلتراسیون (UF)، میکروفیلتراسیون (MF) و ممبران‌های بیوراکتور (MBR) را تولید و در سراسر جهان به فروش می‌رساند. ممبران‌های تورای از به روزترین تکنولوژی‌ها بهره‌مند هستند و برای کاربردهای مختلف مانند تصفیه آب‌های لب شور (Brackish Water)، آب‌های دریا (Sea Water) و استفاده مجدد و خالص سازی آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. در تصویر زیر محصولات مختلف  کمپانی TORAY نمایش داده شده است.

امروزه ممبران‌های تولیدی کمپانی TORAY ژاپن از کامپوزیت پلی‌آمید کراس لینک شده و سلولز استات ساخته می‌شوند و دارای گواهینامه ISO-9001 می‌باشند، از این رو کیفیت بسیار بالایی دارند. لازم به ذکر است که ممبران‎های اسمزمعکوس تورای در قطرهای متنوع 4، 8 و 16 اینچ و در مدل‌های مختلف دفع بالا (High Rejection)، کم فشار (Low Pressure)، مصرف انرژی کم (Low Energy) و ... تولید می‌شوند. همچنین تمامی این ممبران‌ها دارای استاندارد ANSI/NSF 61 هستند؛ از این رو برای تصفیه آب‌های آشامیدنی مناسب می‌باشند.

لازم به ذکر است که اتصالات ممبران‌های اسمز معکوس TORAY از دو نوع Outer Type و Inner Type هستند که در تصویر زیر این دو مدل نمایش داده شده اند. ممبران‌های RO برند تورای با قطر 4 اینچ از نوع Outer Type می‌باشند، درحالی که ممبران‌های 8 اینچ از نوع Inner Type هستند.

نرم افزار طراحی سیستم تصفیه آب اسمز معکوس شرکت TORAY

کمپانی TORAY ژاپن نرم افزاری را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توان پیش از خرید ممبران‌های RO، فرایند اسمز معکوس بهینه را طراحی کرد و به کمک آن مناسب‌ترین ممبرین را انتخاب نمود. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار همگان قرار داده شده است. با کلیک بر لینک زیر می‌توانید این نرم افزار را دانلود و استفاده کنید. 

https://www.water.toray/knowledge/tool/ds/

از محاسن و ویژگی‌های نرم افزار طراحی شده توسط کمپانی TORAY می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• طراحی کامل فرایند و قابلیت کنترل تمامی پارامترهای کلیدی تنها از یک صفحه اصلی
• خروجی عملکرد پروژه به صورت متنی و گرافیکی که شامل نمودارهای عملکرد به زمان و دما است.
• دارای گزینه‌های مختلف پیش‌تصفیه و امکان طراحی جریان دوم RO
• دارای صفحه نمایش خاص و نوآورانه جهت طراحی سیستم‌های پیچیده و چند جریانه همراه با امکان ترکیب کردن جریان آب تصفیه شده


برای مشاهده انواع و قیمت ممبران صنعتی در آب کالا کلیک کنید.