تعداد محصول : 9

ممبران CSM

کمپانی CSM

CSM در واقع نام تجاری ممبران‌های اسمز معکوس (RO)، نانوفیلتراسیون (NF)، اولترافیلتراسیون (UF) و میکرو فیلتر (Micro-Filter) است که توسط کمپانی Woongjin Chemical تولید می‌شود. این کمپانی که زمانی زیر مجموعه سامسونگ بود، برای اولین بار در سال 1972 تحت نام .Cheil Synthetic Inc تاسیس شد. در اوایل دهه 90 میلادی کمپانی Woongjin Chemical موفق به تولید ممبران‌های اسمز معکوس شد و اولین تولید کننده این غشاها در کشور کره جنوبی نام گرفت. از آن زمان به بعد، این کمپانی با توسعه فیلترهای تصفیه آب، میکرو فیلترها و ممبران‌های RO فعالیت خود را در زمینه تصفیه آب‌های صنعتی، تجاری، شهری و مسکونی گسترش داد. در سال 2002، ممبران اسمز معکوس با دفع بالا، مناسب برای آب شیرین‌کن‌های دریایی تولید شده این کمپانی، مدال نخست وزیر در تکنولوژی‌های جدید را دریافت کرد. کمپانی Woongjin Chemical و CSM همواره در تلاش هستند تا بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها را برای حفظ و پیشبرد زندگی بشر ارائه کنند. در نوامبر 2013 کمپانی TORAY ژاپن بخشی از کمپانی Woongjin Chemical که کمپانی مادر CSM بود را خریداری کرد و زیر مجموعه خود در آورد؛ از این رو اکنون ممبران‌های CSM متعلق به کمپانی بزرگ TORAY هستند.

ممبران‌های CSM که قبل از دهه 90 میلادی تولید می‌شدند، جنسشان از سلولز استات بود؛ درحالی که امروزه این ممبران‌ها از پلی آمید ساخته می‌شوند و در نتیجه دفع نمک بالاتر و مصرف انرژی کمتری دارند. ممبران‌های اسمز معکوس سی اس ام می‌توانند شوری و نمک را از آب حذف کنند، از این رو در صنایع مختلف کاربردهای گسترده‌ای دارند. تنوع ممبران‌های اسمز معکوس CSM بالا است و به طور کلی این ممبرین‌ها را در 6 دسته مختلف می‌توان تقسیم کرد که عبارتند از آب لب شور، آب دریا، کم فشار، مقاوم در برابر رسوب، تولید آب فوق خالص و خانگی. تمامی ممبرین‌های ذکر شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای انتخاب مناسب‌ترین ممبران اسمز معکوس یا نانوفیلتراسیون می‌توان از نرم افزار CMSPRO که توسط این کمپانی طراحی شده‌ است، استفاده کرد. این نرم افزار که به صورت رایگان در اختیار همگان قرار داده شده، به افراد این امکان را می‌دهد که با توجه به شرایط خاص سیستم تصفیه آب و کیفیت آب تغذیه بهترین و مناسب‌ترین ممبرین را انتخاب نمایند. با کلیک بر لینک زیر می‌توانید به راحتی این نرم افزار را دانلود و استفاده نمایید.

https://www.csmfilter.com/

با توجه به این که ممبران‌های تقلبی CSM در بازار فراوان است، مشتریان محترم حتما باید دقت نمایند تا محصول اصل را خریداری کنند. برای اطمینان حاصل کردن از اصل بودن ممبران‌های CSM می‌توان سریال ممبران را در سایتی که لینکش در زیر قرار داده شده، وارد کرد. با وارد کردن سریال، اصل یا تقلبی بودن ممبران سی اس ام مشخص می‌شود.

http://crm.toray-tck.com/jsp/barCodeCheck.jsp


برای مشاهده انواع ممبران صنعتی در آب کالا کلیک کنید.