تعداد محصول : 6

پمپ سانتریفیوژی عمودی طبقاتی سری CR

پمپ‌های عمودی طبقاتی عمدتا زمان‌هایی مورد نیاز هستند که مایع باید با فشار بالا منتقل شود. از این رو در آن‌ها چندین پروانه قرار داده شده است که مایع از آن‌ها عبور می‌کند. به عبارت دیگر از این نوع پمپ‌ها در کاربردهایی که نیاز به فشار و جریان ثابت دارند، استفاده می‌شود. کمپانی Grundfos دانمارک اولین تولید کننده پمپ‌های عمودی طبقاتی در جهان بود. امروزه این نوع پمپ‌ها با نام CR معروف هستند و برای طیف گسترده ای از کاربردها به کار می‌روند. پمپ‌های عمودی طبقاتی سری CR گراندفوس در دو سری استاندارد و سری E موجود می‌باشند. تفاوت این دو سری در موتور آن‌ها است، به طوری که موتور سری‌های E مجهز به کنترل فرکانس هستند. در تصویر زیر این دو مدل نمایش داده شده اند. لازم به ذکر است که در صورتی که به ویژگی‌های زیر نیاز باشد، پمپ‌های سری E پیشنهاد می‌گردند:
• عملکرد کنترل شده
• فشار ثابت
• ارتباط با پمپ
همچنین استفاده از پمپ‌های سری E مزایایی نظیر ذخیره انرژی، افزایش راحتی و کنترل و نظارت بر عملکرد پمپ را دارد. 

ویژگی‌های پمپ‌های عمودی طبقاتی سری CR برند Grundfos

پمپ‌های سری CR برند گرندفوس برای دستیابی به راندمان بالا ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که عبارتند از: 
موتور گراندفوس: کمپانی گراندفوس برای حصول اطمینان از کیفیت بالا، موتورهای خودش را تولید می‌کند. این موتورها که MG نام دارند، بسیار کم صدا و کارآمد هستند. همچنین این پمپ‌ها در حالت خود تنظیمی MGE نیز موجود هستند که دارای یک مبدل فرکانس یکپارچه می‌باشند. 
آب بند کارتریج: آب بند مخصوص طراحی شده توسط گراندفوس ضریب اطمینان را افزایش می‌دهد و حمل ایمن را تضمین می‌کند. همچنین چنین آب بندی منجر به دسترسی و بهره برداری ساده و آسان می‌شود. 
آب بند شفت: آب بند شفت در جنس‌های متنوع و در مدل‌های آب بند شستشو شده، آب بند دوبل و درایو مغناطیسی موجود است. همچنین این آب بندها از 40- تا 180+ درجه سلسیوس تحمل دما دارند.
گزینه‌های اتصال: پمپ‌های سری CR گراندفوس را می‌توان به هر سیستمی متصل کرد.
سنسور عملکرد خشک: فناوری اختراع شده LiqTec توسط گراندفوس، خطر خرابی سیستم توسط کارکرد خشک را از بین می‌برد. در صورتی که هیچ مایعی در پمپ نباشد، این تکنولوژی بلافاصله پمپ را متوقف می‌کند.
هیدرولیک با کارایی بالا: با طراحی پیشرفته هیدرولیک و فناوری تولید دقیق، راندمان پمپ حداکثر شده است. 
بلبرینگ‌های با دوام: بلبرینگ‌های پمپ‌های سری CR به دلیل ساخته شدن از مواد مقاوم طول عمر بالایی دارند و برای طیف وسیعی از مایعات دشوار مناسب می‌باشند.
جنس‌های موجود: پمپ‌‌های سری CR در چهار جنس مختلف تیتانیوم، استنلس استیل 316، استنلس استیل 304 و استیل ضد زنگ 304/چدن موجود می‌باشند.
ابعاد متنوع: سری CR در 11 اندازه جریان مختلف و صدها اندازه فشار تولید می‌شود تا همواره مناسب‌ترین پمپ برای نیاز مشتری وجود داشته باشد.

کاربردهای پمپ‌های سانتریفیوژی عمودی طبقاتی سری CR برند Grundfos

پمپ‌های سانتریفیوژی عمودی طبقاتی سری CR به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و تنوع بالا کاربردهای گسترده‌ای دارند. جدول زیر نشان‌دهنده کاربردهای خاص هر کدام از پمپ‌های این سری است. 

نامگذاری پمپ‌های سانتریفیوژی عمودی طبقاتی برند Grundfos

با توجه به دیاگرام زیر می‌توان پمپ‌های سانتریفیوژی عمودی طبقاتی گراندفوس را نامگذاری کرد.