ضرورت استفاده از دستگاه آب شیرین کن در منزل

۱۳۹۹/۷/۷
ضرورت استفاده از دستگاه آب شیرین کن در منزل

آبی که به صورت لوله کشی در منازل ما قرار دارد توسط سازمان آب و فاضلاب تصفیه شده اند اما روند تصفیه توسط سازمان آب به این شیوه است که ابتدا به صورت فیزیکی اقدام به جدا سازی ذرات معلق و جامد به وسیله صافی ها و آشغالگیرها می نماید. در مرحله بعد با اضافه نمودن کلر به آب باعث حذف میکروب ها، باکتری ها و انگل ها از آب شده و آب را تصفیه می نمایند.
میزان کلر اضافه شده به آب معمولا مقداری بیش از میزانی است که باید به آب افزوده شود دلیل این کار این است که اگر در مسیر انتقال آب از تصفیه خانه ها به منازل آلاینده ای در مسیر انتقال وجود داشته باشد توسط این میزان کلر اضافه از بین رفته و آب تصفیه گردد، کلر اضافه شده در آب باقی می ماند که برای بدن زیان بار است.
درست است سازمان آب اقدام به تصفیه آب می نماید و آب خروجی در این روش شفاف و زلال می باشد اما این آب هنوز از نظر املاح (مواد معدنی)، سختی و سنگینی برای مصرف مناسب نمی باشد زیرا با جدا سازی و اضافه نمودن کلر هیچ تغییری در میزان مواد معدنی و سختی آب و نیز از بین بردن ناخالصی محلول در آب مانند نیترات و نیتریت و نیز دیگر آلاینده ها حاصل نمی گردد.
تصفیه آب به روش اسمز معکوس که یکی از بهترین و کامل ترین شیوه های نوین تصفیه آب می باشد با عبور آب از یک غشا و حذف آلاینده های مختلف در چندین مرحله و جدا سازی آلاینده های فیزیکی با اندازه بسیار کوچک به اندازه های 5 میکرون اقدام به تصفیه کامل آب از نیترات، نیتریت و کلر می نماید.
دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس توانایی حذف بیش از 2100 نوع مواد آلوده کننده آب که برای سلامتی انسان مضر هستند را دارا می باشد.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی