اجرای طرح جایگزینی سامانه‌ گندزدایی گازی با سیلندر یک تنی لوناپارک

۱۳۹۹/۷/۱۹
اجرای طرح جایگزینی سامانه‌ گندزدایی گازی با سیلندر یک تنی لوناپارک

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از جایگزینی سامانه گندزدایی لوناپارک همدان از سیلندر گازی یک تنی به تزریق آب ژاول ایمن خبر داد.
حمیدرضا نیکداد امروز  اظهار کرد:سامانه‌ گندزدایی لوناپارک همدان با ظرفیت حداکثر ۸۰۰ لیتر در ثانیه (در حال حاضر ۴۵۰ لیتر در ثانیه) به صورت سامانه‌ گازی یک تنی برای گندزدایی آب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی لوناپارک است.
وی با بیان اینکه سامانه‌ مذکور بر اساس شاخص‌های سامانه‌های گندزدایی ایمن در LIMS در شرایط فاصله‌ کمتر از یک‌هزار متر از مناطق مسکونی واقع شده است، افزود: از طرفی نیز این سامانه دارای تجهیزات ایمنی از جمله سیستم خنثی‌ساز (اسکرابر)، حوضچه‌ آب آهک، دتکتور تشخیص نشت گاز کلر و تجهیزات حفاظت فردی است.
معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: با توجه به ریسک بسیار بالای سیلندرهای گاز کلر یک تنی و نزدیکی به مناطق مسکونی و از طرفی تأکید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر ایمن‌سازی و جایگزینی سامانه‌های گازی، طرح جایگزینی سامانه‌ گازی با سیلندر یک تنی لوناپارک مطرح و در دستور کارهای دارای اولویت قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه طرح مذکور طی پیگیری‌های انجام گرفته در کمیته‌ فنی شرکت مطرح شد، بیان کرد: با بررسی انجام شده و بازدید از سامانه‌های گندزدایی آب و فاضلاب تهران و با توجه به پیشکسوتی آن شرکت در امر جایگزینی سامانه‌های گندزدایی گازی، طرح جایگزینی سامانه‌ لوناپارک همدان تهیه و پیمانکار شرکت آرکو نوین تجارت آریا با رقمی حدود ۴۰۰ میلیون ریال انتخاب شد.
نیکداد اضافه کرد: در مرحله‌ بعد و بررسی برآوردهای هزینه‌ و تهیه‌ نقشه‌ محل و جانمایی استقرار تجهیزات سامانه‌ تزریق آب ژاول در لوناپارک، نقشه‌ مذکور به همراه همه تجهیزات و متعلقات مورد نیاز و برآورد هزینه‌های آن، جهت بررسی و در نهایت تصویب آن، به کمیته فنی ارسال و پس از تأیید کمیته مذکور، طرح به امور قراردادها جهت انجام خرید استعلامی ارجاع شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از انجام سه مرحله استعلام و شرکت‌های شرکت کننده در استعلام و درج ۲۳ مورد از مشخصات فنی طرح در اسناد استعلام، در نهایت شرکت آرکو نوین تجارت آریا با پیشنهاد قیمت ۳۹۹ میلیون ریال برنده استعلام شد.
معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: این شرکت طی قرارداد و ابلاغ صورت جلسه‌ تحویل زمین به آن در مورخ ۱۳ خرداد ماه در حال اجرای پروژه است.

منبع: گروه خبری شرکت آبفای همدان

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی