تفاهم گسترده اعضای انجمن با شرکت های آب شیرین کن

۱۳۹۹/۷/۱۹
تفاهم گسترده اعضای انجمن با شرکت های آب شیرین کن

مطابق ماده 36 قانون برنامه ششم توسعه کشور که مقدر گردیده است که 30 درصد مصارف آب شرب و بهداشتی ساکنین مناطق ساحلی جنوب کشور از طریق کارخانجات آب شیرین کن تامین گردد.

همچنین مقرر است که 70 درصد از تجهیزات این کارخانه آب شیرین کن از حدود 300 واحد از صنعت داخل کشور تامین گردد.

در این راستا جهت آشنایی با نمونه فعالیت ها و نیازهای این کارخانجات با هماهنگی انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران پنج شرکت عمده پمپ ساز عضو انجمن با هماهنگی سندیکای سرمایه گذاران آب شیرین کن در سال 97 از یکی از کارخانه های شاخص آب شیرین کن در عسلویه بازدید کردند.

در این برنامه پنج شرکت پمپ ساز صنایع پمپیران، کاوش صنعت توس نوید سهند پتکو و شرکت پمپ های صنعتی ایران به همراه نمایندگی از وزارت صنعت و اداره کل ماشین سازی و تجهیزات و دبیر انجمن از شرکت نور ویژه در عسلویه بازدید و از نزدیک با فعالیت ها و پمپ های مورد استفاده بحث و تبادل نظر شد. در این برنامه مدیران و کارشناسان ارشد شرکت نور ویژه به صورت مفصل نیازها و درخواست بخش پمپ خود را به حاضران ارایه کردند.

در ادامه این برنامه مدیران شرکت نور ویژه از شرکت پمیران در تبریز بازدید کردند و از محصولات و توانمندی های این شرکت آشنا شدند.

مقرر گردیده که در مراحل بعدی مساله ساخت داخلی مخازن تحت فشار کامپوزیتی، ممبران و شیرآلات و piping با آلیاژهای ویژه داپلکس و سوپر داپلکس در دستور کار قرار گیرد و به زودی تفاهم نامه همکاری آتی به امضا خواهد رسید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی