بزرگترین سفارش تامین ماژول های MBR در تاریخ شرکت MANN + HUMMEL

۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بزرگترین سفارش تامین ماژول های MBR در تاریخ شرکت MANN + HUMMEL

برنده شدن شرکت MANN + HUMMEL در تامین ماژول های MBR تصفیه خانه فاضلاب در چین با سطح غشای مورد استفاده در حدود 160000 متر مربع!

کمپانی راه حل های غشایی MANN + HUMMEL، تحت چتر علوم زندگی و محیط زیست (LS&E) ، با موفقیت سفارشی را در چین برای به روز رسانی و گسترش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب در استان فوجیان امضا کردند. این واحد از 336 ماژول BIO-CEL® L-2 MBR با 160000 متر مربع سطح غشا استفاده خواهد کرد. این بزرگترین سفارش در تاریخ BIO-CEL MBR برای این شرکت است. این پروژه قصد دارد ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب را از 40،000 متر مکعب در روز به 80،000 متر مکعب در روز افزایش دهد و پیش بینی می شود تا پایان نوامبر سال 2020 به بهره برداری برسد. بعلاوه ، استاندارد پساب از استاندارد درجه یک نوع A به استاندارد آب سطحي كلاس IV ارتقا خواهد یافت كه ظرفیت فیلتراسیون فاضلاب در ناحیه شهری مركزی را تا حد زیادی بهبود می بخشد. این پساب عمدتا در حال بازگشت به رودخانه بالادست داخلی برای تکمیل منبع آب ، تشکیل چرخه آب زنده و بهبود شرایط زیست محیطی آب است.

BIO-CEL® MBR MODULE
• یک ورق تخت کامپوزیت پوشش داده شده است ، که مزایای ماژول های غشای الیاف توخالی و ماژول های ورق تخت و قاب را ترکیبی می کند.
• غشا از فناوری اولترافیلتراسیون استفاده می کند.
• لایه غشایی و زهکشی از مواد آب دوست بالا ساخته شده است که دارای مزایای فلاکس نفوذ بالا ، کیفیت پساب خوب ، عملکرد مقاوم در برابر فولینگ ، تراکم پر شدن بالا و شستشوی مجدد می باشد.
• به ویژه برای فیلتراسیون فاضلاب شهری با نیاز به کیفیت پساب بالا ، فضای کمتر و کاهش دوره نگهداری مناسب است.
• عملکرد منحصر به فرد خود ترمیم کننده ، کیفیت پساب خروجی را تضمین می کند و از نگهداری و هزینه آن می کاهد.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی