راه حل های پیشگیری از جعل و تقلب محصولات شرکت DuPont

۱۳۹۹/۱۱/۶
راه حل های پیشگیری از جعل و تقلب محصولات شرکت DuPont

چگونگی اطمینان از اصل بودن فیلترهای اسمز معکوس برندهای FilmTec و TapTec

شرکت DuPont که از سال 2019 تولید و فروش ممبران های اسمزمعکوس برند FilmTec به آن محول شده است، با بیش از 200 سال سابقه فعالیت همواره در جهت نوآوری و افزایش دانش علمی قدم نهاده است. این شرکت در راستای تجدید قوا تولید و عرضه المان های RO با برندهای FilmTec و TapTec را آغاز نموده است، محصولاتی که قبلا متعلق به شرکت DOW بودند. البته همان فناوری پیشرفته و ویژگی های عملکردی نوآورانه که باعث گردید شرکت DOW به عنوان رهبر کلاس جهانی در صنعت تصفیه آب شناخته شود، امروزه با نام تجاری DuPont باقی مانده است.
شرکت DuPont به عنوان یکی از گسترده ترین تأمین کنندگان ممبران های RO جهت دستگاه های تصفیه آب خانگی با برندهای FilmTec و TapTec می باشد. این محصولات با تکیه بر بیش از 40 سال دانش و نوآوری ساخته شده اند و دارای ماندگاری و کیفیت بالایی در کلاس جهانی می باشند. همچنین این محصولات توسط NSF برای اخذ الزامات موادی که در برنامه های آب آشامیدنی ایمن تلقی می شوند، دارای مجوز هستند.
اخیرا تعدادی از مارک های تقلبی و جعلی با ظاهری یکسان تولید می شوند که می توانند مشتریان را در خرید فیلتر ممبران هایی که محصولات اصلی DuPont نیستند، گمراه کنند. این اقدامات نه تنها حقوق انحصاری DuPont را نقض می کند، بلکه محصولات تقلبی نیز معمولا با مواد ضعیف و نداشتن استانداردهای ایمنی تولید می شوند که منجر به آسیب احتمالی مصرف کنندگان و به خطر افتادن سلامتی آنها می شوند.

چگونه مطمئن شویم ممبران RO خانگی با برند DuPont اصلی می باشد؟
برای کمک به مشتریان در اطمینان از خرید یک فیلتر RO خانگی برند FilmTec یا TapTec، ممبران های DuPont دارای یک فناوری ضد جعل و تقلب با استفاده از یک کد QR گرافیکی ایمن و ضد کپی هستند. خریداران محترم می توانند المان های RO را با استفاده از تلفن های هوشمند خود اسکن کنند تا در صورت اصلی بودن، این اطمینان حاصل شود که محصولات خریداری شده از کمپانی DuPont می باشند.
برای فیلترهای اسمز معکوس برندهای FilmTec و TapTec، با استفاده از روش های ذیل می توان محصول RO اصلی را تشخیص داد: 
1- لیبل محصول RO اصلی با طرح گرافیکی ایمن و کد QR
• با استفاده از اپلیکیشن DuPont Home Water کد QR روی محصول را اسکن نمائید.
• شماره سریال منحصرا برای هر المان می باشد.

2-  هولوگرام اصلی FilmTec درج شده بر روی لیبل محصول 

3-  لوله های سفید رنگ هر المان RO

اپلیکیشن موبایلی DuPont Home Water از نوامبر 2019 جهت اسکن کد QR ممبران های RO خانگی تولید شرکت DuPont در دسترس می باشد. شما می توانید با در اختیار داشتن گوشی های هوشمند نسبت به نصب این اپلیکیشن از پلترفرم های Play Store و App Store اقدام کنید.


 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی