تعداد محصول : 2

تصفیه آب سیار

تصفیه آب سیار، راهکاری سریع، قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای حل مشکل بحران آب است. در این سیستم‌ها کلیه ادوات شامل تجهیزات پیش تصفیه، تصفیه و گندزدایی و بسته بندی در یک کانتینر یا ریموک قرار میگیرند. تریلر حامل پکیج در کمترین زمان ممکن می‌تواند به محل برسد و خدمات تصفیه و تولید آب آشامیدنی را ارائه دهد. 

تامین آب آشامیدنی سالم امری حیاتی است، اما در شرایط بحرانی مانند زلزله، سیل، جنگ و ... معمولا دسترسی به آب سالم و مطمئن محدود می‌شود. بدین منظور تکنولوژی‌های تصفیه آب شرب در شرایط اضطراری طراحی و تولید شده‌اند، از این تکنولوژی‌ها جهت تصفیه آب در مواقعی که آب خام به طور موقت و در اثر حادثه‌ای نامطلوب می‌شود، استفاده می‌گردد. در چنین شرایطی معمولا تصفیه آب از نوع در محل است.
 

کاربردهای پکیج‌های تصفیه آب سیار

پکیج‌های تصفیه آب سیار یا قابل حمل در شرایط بحرانی مختلفی کاربرد دارند که از جمله ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، خشکسالی و ....
• زمان بروز جنگ
• تامین آب اردوگاه و کمپ‌های نظامی
• در مواقعی از سال که دسترسی به آب آشامیدنی محدود می‌شود

انواع تصفیه آب سیار

براساس نوع فرایند و منبع آب پکیج های تصفیه آب قابل حمل ساخت آبکالا در سه نوع کانتینری، کامیونی و PAUL موجود می‌باشند که توضیحاتی در رابطه با هرکدام در ادامه مطرح شده است.

سیستم‌های کانتینری

در این مدل، دستگاه تصفیه آب و بسته بندی درون یک کانتینر قرار می‌گیرد و توسط تریلی به محل مورد نظر انتقال می‌یابد.

سیستم تصفیه آب کانتینری

سیستم‌های کامیونی (ریموک)

در این سیستم‌ها دستگاه تصفیه آب و بسته بندی بر ریموک قرار داده می‌شود و در شرایط بحران (مانند جنگ، سیل، زلزله و ...) بین مکان‌های مختلف به راحتی جابجا می‌گردد. این سیستم ها قابلیت تصفیه کلیه آب‌های سطحی و زیرزمینی را دارند. 

سیستم تصفیه آب کامیونی

سیستم تصفیه آب ریموک

سیستم تصفیه آب کامیونی (ریموک)

سیستم‌های تصفیه آب PAUL

سیستم PAUL یک دستگاه سیار تصفیه آب در مواقع بحران است که از تکنولوژی اولترافیلتراسیون استفاده میکند و نیازی به نیروی محرکه ندارد. لازم به ذکر است که این دستگاه ساخت کشور آلمان می‌باشد.

سیستم تصفیه آب سیار PAUL

قیمت تصفیه آب سیار

قیمت تصفیه آب سیار در مدل های مختلف از برندهای مختلف متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب سیار با کارشناسان شرکت آب کالا در ارتباط باشید.