10 مزیت استفاده از آب خالص تصفیه شده

۱۴۰۱/۹/۳۰
10 مزیت استفاده از آب خالص تصفیه شده

1- آب سالم و تازه برای بهبود شما و سلامت خانواده                                                                                             

توصیه پزشکان و متخصصان بهداشت برای سالم ماندن ، نوشیدن 8 لیوان آب در روز برای هر فرد به طور متوسط می باشد. به همین دلیل است که کیفیت آبی که برای نوشیدن مورد استفاده قرار می گیرد از اهمیت بالایی برخوردار است.

این یک واقعیت است و همه ما می دانیم که انواع مختلفی از مواد شیمیایی و آلاینده ها در هر زمان و مکانی ممکن است در آب وجود داشته باشد. وجود کلر موجود در آب به تنهایی رابطه مستقیم به ابتلا به اکثر انواع سرطان ها دارد و همچنین آبی که در شیر منازل وجود دارد مسافت زیادی را از طریق لوله کشی پیموده است تا به منزل و در اختیار ما قرار گیرد و در این مسیر ممکن است متحمل باکتری و ویروس هایی شود بنابراین به همین دلیل است که برای لذت بردن از یک زندگی و ایجاد سبک زندگی سالم توصیه به نوشیدن آب سالم و گوارا می شود.         

 

2- بهبود کیفیت آب تأثیر مستقیم بر سلامت نوزاد دارد                                                                      

با حذف موثر باکتری های ژیاردیا و کریپتوسپوریدیوم ، کیست و همچنین باکتری اشرشیاکلی و استفاده از آبی امن و مطمئن ایمنی زندگی نوزاد خود را افزایش دهید و از آبی سالم تغذیه نمایید.

 

3- آماده سازی غذا                                                                                                    

کلر و دیگر مواد شیمیایی موجود در آب می تواند طعم غذای شما را تحت تاثیر قرار داده ویتامین ها، مواد مغذی و سایر اثرات مهم غذا را از بین برده و طعم آن را دستخوش تغییرات نماید در صورتی که در اثر استفاده از آب تصفیه شده برای پخت و پز، شستن سبزیجات، سالاد، ماکارونی، برنج به طور موثر درصد زیادی از فلزات سنگین و سایر مواد شیمیایی که به نوبه خود موجب هضم نشدن غذا نیز می شود را کاهش می دهد.

 

 4- حفظ سلامتی حیوانات خانگی                                          

آیا حیوان خانگی دارید؟

این یک واقعیت شناخته شده است که حیوانات خانگی ما دارای حواس بسیار بیشتری از ما هستند. از جمله طعم، بو، و مزه را زودتر و بهتر از ما تشخیص می دهند و متأسفانه مواد شیمیایی و باکتری بین انسان و حیوان تبعیض قائل نیست و ممکن است در حیوانات نیز سبب ایجاد بیماری نماید بنابراین با استفاده از آب تصفیه شده و خالص یک حیوان خانگی سالم و سرحال داشته باشید.

 

5- افزایش اثر بخشی از داروها

تحقیقات نشان داده است که مواد شیمیایی افزوده شده به آب در مرکز می تواند میزان اثر بخشی دارو ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 

6- تنگ نگه داری ماهی ها 

استفاده از آب خالص برای پر کردن تنگ نگه داری ماهی با حذف کلر و دیگر مواد شیمیایی باعث افزایش طول عمر و شادابی ماهی ها می شود.

 

7- تولید آبمیوه و آب معدنی       

 

8- رشد و نشاط بیشتر برای گیاهان       

گیاهان نیز درست مانند ما هستند و برای رشد و نمو خود احتیاج به مواد آلی دارند کلر موجود در آب می تواند باعث از بین رفتن مواد آلی موجود در خاک شده و آنها را از بین ببرد برای اطمینان از این موضوع می توانید تفاوت بین گیاهانی که با آب شهری رشد کرده و گیاهانی که با آب تصفیه شده نمو داشته اند را ببینید.

 

9- تمیز کردن کمتر و عمر مفید بیشتر برای لوازم برقی                                                                           

در برخی از لوازم برقی مانند اتو بخار که احتیاج به آب دارند در صورت استفاده از آب خالص و تصفیه شده شاهد رسوب کمتر و عمر مفید بیشتری خواهیم بود.

 

10- بهبود طعم چای و قهوه


همچنین بخوانید: نصب دستگاه تصفیه آب خانگی                                                                 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی