تولید دو ممبرین جدید RO توسط شرکت Hydranautics

۱۳۹۹/۷/۱۹
تولید دو ممبرین جدید RO توسط شرکت Hydranautics

شرکت هایدروناتیک اخیرا دو عدد ممبرین اسپیرال اسمز معکوس جدید را بر اساس تقاضاهای موجود و برای کاربردهای تصفیه آب صنعتی و شهری تولید نموده است.

مدل CPA7-LD، دارای 99/8 درصد دفع نمک و 11500 گالن در شبانه روز خروجی آب تصفیه شده می باشد. این ممبرین جهت تصفیه آب مورد نیاز نیروگاه ها، صنایع نیمه هادی و صنایع داروسازی با قابلیت تولید آب تصفیه شده با TDS پایین طراحی شده است و در عین حال می تواند جهت شیرین کردن آب های لب شور با TDS  بالا مورد استفاده قرار گیرد.

مدل ESPA2-LD Max با سطح ممبرین 440 فوت مربع دارای 10 درصد سطح بیشتر نسبت به مدل قبلی آن می باشد که کمک به کاهش هزینه با کم شدن تعداد ممبران های لازم یا کاهش فشار مورد نیاز ورودی با تعداد ممبرین های مساوی، می کند. این مساله سبب بهبود مصرف انرژی می گردد. به علاوه اینکه دستگاه های RO در حال کار می توانند با جایگزین این ممبرین با مدل قبلی که 400 فوت مربع سطح داشت، تا 10 درصد ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

هر دو مدل جدید ممبرین های Hydranautics دارای مقاومت شیمیایی بیشتر و تکنولوژی ضد فولینگ هستند و می توانند جهت تصفیه آب های سختی استفاده شوند که تا قبل از آن نیاز به پیش تصفیه بسیار قوی ای داشتند.

 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی